48496400 // jagr@horsholm.dk

Programmerings Lab

Populært

Underviser1
Patrick MøllerTorben Hoffman
Sted
Usserød skole

Beskrivelse

På programmeringsLAB programmerer vi alt muligt forskelligt, fx spil, robotter, 3D-print mm.

Hvem er målgruppen for holdet?
Dig, der har lyst til at give dig i kast med at programmere.

Hvad laver man på holdet?
Her kan du komme og programmere og vi har plads til alle, ligegyldigt om du er nybegynder eller været i gang længe. Du kan programmere lige det du vil, fx kan du lære at lave et spil, programmere robotter eller læse at 3D-printe. Det vigtigste ved at programmere er at have det sjovt og at lege/undersøge teknologiernes muligheder.

Hvad får jeg som elev ud af at være med på holdet?
Du udvikler dine evner til at programmere, til at problemløse og til at tænke logisk.

Undervisere

Patrick Møller

Jeg er skolelærer på Usserød Skole og underviser i matematik, fysik/kemi og biologi. Jeg er altid dybt optaget af et eller andet, og når jeg nørder med noget, kan jeg næsten ikke tænke på andet.

Torben Hoffman

Jeg har programmeret i over 30 &aring;r, og elsker de muligheder, man har p&aring; en computer for at g&oslash;re stort set hvad som helst.<br /><br />I dag er meget af det, der foreg&aring;r i en computer blevet pakket meget p&aelig;nt ind, hvilket er godt for nogle ting, men det er d&aring;rligt i forhold til at man selv pr&oslash;ver at programmere lidt. Det vil jeg gerne lave om p&aring;, og det er derfor jeg elsker at m&oslash;des i vores ProgrammeringsLab, hvor vi arbejder os ind p&aring;, hvordan man egentligt f&aring;r et program til at virke.<br /><br />Vi er f&aelig;lles om at l&oslash;se problemerne, og vi snakker ogs&aring; om hvilke opgaver der kunne v&aelig;re sjove at lave. Jeg bruger min faglighed og erfaring til at tilpasse opgaverne, s&aring; de er udfordrende men stadig l&oslash;sbare.&nbsp;<br />Jeg gl&aelig;der mig til at se en masse nysgerrige elever, der har lyst til at rejse med ind i programmeringens sjove verden.


Andre hold i samme kategori

}